Subject: Korduskutse! Korruptsioonivastase erikomisjoni istungile 7.04.2025
From: "Airi Ausmees" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi, "Moonika Oras", "vana RAM Info"
Cc: Anu Kärtner <[email-masked]>,Anastassia Kovalenko-Kõlvart <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 10:01:58 +0300

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon käsitleb oma järgmisel istungil
Enefit Green AS börsil kaubeldavate aktsiate osas ülevõtmispakkumise
otsuse kujunemist ning selle otsuse teatavaks tegemise käiku ja
ülevõtmispakkumise teate avalikustamise eel toimunud kauplemisaktiivsuse
elavnemise seost võimaliku infolekkega.

Ootame istungile rahandusministrit/rahandusministeeriumi esindajat saamaks
ülevaade eeltoodust, sh vähemusaktsionäridele tehtud hinnapakkumisest ning
aktsiate ostmise allikatest.

Istung toimub esmaspäeval 07.04.2025 Riigikogu hoones ruumis nr 332 ja
algab kell 13.15.

Ootame tänase päeva jooksul tagasisidet
rahandusministri/rahandusministeeriumi esindaja osalemise kohta istungil.

Lugupidamisega

Airi Ausmees

konsultant

korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

6316612

[email-masked] <mailto:[email-masked]>